čtvrtek 13. srpna 2009

Spojenci až do konce!

Téměř od začátku, ale až do konce jsme to táhli s Eagles spolu, jsem ráda, že jsem některé z nich poznala osobně a na další se těším na náš srazík.

Tady je přehled hráčů Rodiny, Rodinky a Eagles, kteří vytrvali až do konce:


a velký dík patří také aliancím podporující div Kouč:
  • K3-PDSAR (hráči Wallimu)
  • +-SVM-+ (hráči Belzedar)
  • C.N. (hráčům Hyppolite a Lamička)
a alianci E+R podporující div MisaSisa

nejen tito vyjmenovaní, ale všichni hráči až na toho nejmenšího si zaslouží OBROVSKÝ DÍK! Bez Vás bych to nezvládla, každé zrníčko obilí a každý vojáček, kterého jste poslali na obranu div zde byl platný a jsem ráda, že jsem hrála v tak úžasném společenství lidí. Doufám, že alespoň s některými to nebude naposledy (o našem srazu) co se uvidíme a zajdeme občas posedět hlavně v Praze, kde to mám asi nejblíže :)

Žádné komentáře:

Okomentovat