neděle 16. srpna 2009

Hypnosův Titanic


Množí se mi tu dotazy (pravda - převážně z Rodiny) kdo z nás vlastně vyhrál sázku.
Pravda je taková, že jsem poslední PAPÍROVÝ díl (jak zněla sázka) dodělal při aktuální úrovni divu 98.
Zveřejnění fotografií trvalo kvůli práci s nití (a to ještě chybí 4 provazové žebříky - ale vzhledem k tomu, že je budu dělat z nití tak se mi do nich šíleně nechce ;-)
A teď tedy jednotlivá fota - připomínky k mé práci do PM :-P


Omlouvám se za kvalitu fotek - je to foceno teď v noci :-(

4 komentáře:

  1. Ten ten Titanic už někde narazil na ledovec né? :-)))

    Luky17

    OdpovědětVymazat
  2. Udělej lepší :-P
    Pak srovnáme ;-)))

    Hypnos

    OdpovědětVymazat
  3. :-))), já bych si slepil i ruce. Radši neee Hypnosku.

    OdpovědětVymazat
  4. Já myslím, že kdyby tenhle tytanik vyjel ze svého přístavu, tak by do New Yorku v pohodě dojel, bez problémů..mam pocit, jako bych ho už někde viděl..dobrá práce..taková titěrná, až se mi z toho dělá mdlo...gratulace.. Nari.z

    OdpovědětVymazat