čtvrtek 13. srpna 2009

Poděkování

Chtěla bych poděkovat všem, se kterými jsem se setkala na letošním s8 a kdybych to tady měla jmenovat jednotlivě, nestačila by mi jedna stránka. Ráda jsem poznala nové lidi a navázala nová přátelství, i když většina zůstane jen virtuálně.

Jako Rodiny jsme vytvořili skvělou partu lidí, která držela při sobě v dobrém i zlém a společně s Eagles jsme dokázali, že můžeme být spojenci až do konce a dostavět divy na prvních dvou pozicích, ať už hra předtím byla jakákoliv.

Hra a styl, jakým jsme hráli mě moc bavila, byl to adrenalin, byly chvilky radosti, ale také chvilky těžké, kdy by s tím člověk nejraději seknul, ale tady bych chtěla poděkovat mému "ali-taťkovi" prokatovi za to, jakou mi byl oporou a jak jsme dokázali být ve většině případech naladěni na stejné myšlenky, až to někdy bylo neuvěřitelné :D On mě naučil hrát na vysoké úrovni a já ho naučila zase trošku věcí s PC, aspoň doufám :D:D:D

Děkuji za veškeré gratulace jak spojencům tak protivníkům! Hrát už žádný server nebudu, chci se věnovat svému příteli, svým koníčkům a občas zajdu pokecat s lidmi na chat, pokud někteří zůstanou, ale travian si nechám až do důchodu.

Přeji Vám kdo budete s travianem pokračovat, hodně štěstí a úspěchů při dalších stavbách divu světa a také si nezapomeňte užívat reálného života!

Žádné komentáře:

Okomentovat