čtvrtek 6. srpna 2009

Co to znamená "hřát si na prsou hada"...

1) nikdy jsem do žádné aliance nenasazovala špeha a nikdy to taky dělat nebudu, pokud se ke mě dostávají informace, tak jdou ke mě samy, možná i proto, že jsem taková, jaká jsem
2) nikdy jsem nepotkala ani nepoznala takového člověka, kterým je autor níže uvedeného textu, osatní se mnou jednali na rovinu a nehráli si na kamarády...někteří už na něj máte svůj názor teď a další si ho možná uděláte. Já tu na Zoneho špínu házet nebudu, řekla jsem mu co si o něm myslím :)


Takhle vypadají spojenci, se kterými držíte partu celý server (samozjřemě že jsme nešli do každé akce co vymysleli, ale neviditelní jsme taky nebyli, sami hráči nám to dají za pravdu, že se s našimi armami setkali). Od začátku hrajeme tenhle server hlavně diplomacií a občas se do toho přimíchají i bitvy ([L], LN, LBL a další), Rodina forever! Postavíme se tomu čelem a vychutnáme si to, i když to může znamenat nedostavění na prvním místě, budeme bojovat až do konce!

No a tady se pokochejte pěknou HZ:


Zdravím,
nastala chvíle, chvíle kdy vaše armády naposledy vyrazí do boje na tomto servru. Všichni je pošlete na hráčku Kouč na jeji natarskou vesnici. Čas vašeho dopadu je pátek 7.8. od cca 16:15. Katapulty zaměřujte pouze jeden cíl na jednu ránu. Výběr nechám na vás, jen nemiřte na DS, ale jakoukoli jinou budovu v divu ano (trh, hlavní budova, sýpka, velká sýpka, sklad, velký sklad, shromaždiště). Vy co máte 3000 a víc beranidel pošlete útok tak aby dorazil před 16:00. Je potřeba co nejvíc poškodit zeď. Držím palce a věřím, že se nám ji povede zastavit. Pošlete vše co máte...
Zone

2 komentáře:

  1. prosím k tomuto žádné komentáře...už jsme si tu nádavali dost a kdo chtěl, tak si to přečetl...už jsme doufám všichni vychladli a je zbytečné si kazit konec nějaký humusem co na sebe budeme házet ;)

    díky

    OdpovědětVymazat
  2. Už sem radši nic nepíšu........

    OdpovědětVymazat