středa 17. června 2009

Můj milý deníčku...

Náš příběh začíná koncem července, byl parný den...trávila jsem tento den jako obvykle, u bazénu, a vzpomínala na uplynulý půl rok. První éra s8 skončila a lidé odpočívali po velkých bojích, který vyústili v dostvění Divu Světa na 100 lvl. Venku začalo být až moc horko, tak jsem si řekla, že se půjdu zchladit, podívám se, co se děje nového ve světě až jsem se dostala na oblíbené stránky..a ejhle..travian s8...tak se mrknu, jestli náhodou neodstartoval nový věk a kupodivu...byl tady.

Teď nastalo dilema...zaregistrovat, či nezaregistrovat, toť otázka! "Přeci mi to nic neudělá, když to zkusím, přeci můžu dát kdykoliv zrušení účtu," řekla jsem si. Jakýpak národ si asi zvolím, hmm..tak mohla bych germány, ať si trošku zaútočím.

31.7.2008 to tedy začalo první vesničkou se stylovým názvem Ingvaeones a trošku to rozjela.
6.8. jsem si řekla, že by bylo na čase zavzpomínat na staré časy a založila si vlastní alianci LORDS a začala nahánět lidičky. A přišla doba na založení 2. a 3. vesnice...když už jsem se z minula naučila co je to MC9 a MC15 a k čemu jsou dobré :D...pro 3. vesnici jsem si vyhlédla krásné místečko nedaleko. Tak si to tam štráduju a byla jsem na sebe pyšná, že mi to jde tak dobře....ale neměla jsem to dělat. Vlezla jsem totiž do jámy lvové mezi Rodiny tuším....tak se mi po vsi proběhl jistý hráč
morgan (později smazal-ať je mu země lehká) a bylo po vesničce. Dobře, nevzdám to! Našla jsem si tedy jinou lokalitu a nasadila tempo.

V alianci se dařilo, dokonce se mi podařilo sehnat pár ali a založili jsme multiali C-LORDS, C-JHG a C-P&D....Pak nám ale začali hráč Drewitz z [L] loudit lepší hráče k sobě. I mě asi 20x lákal, ať jdu k nim. Nakonec jsem souhlasila s podmínkou, že bude moje ali naše sesterská aliance. Bohužel to bylo jen na oko a lidi kolem mě zradili. V [L] jsem se seznámila s hráčem Luky17 a
myslím, že tou dobou už jsem byla v kontaktu s Rodinou (kde začínali hráči jako morgan, shana, Luky17, PetrAly a Adrive). Luky17 byl taky takový cestovatel, asi jako já :D

20.11. jsem změnila alianci na SMEČKA a dali jsme s Rodinou hlavy dohromady. Pak už bylo jen otázkou času, kdy mě Rodina přizve do svých řad a jelikož neumím být zticha a musím pořád něco řídit a organizovat, skončila jsem kde jinde, než ve vedení. Alianci [L] jsme byli trnem v očích a tak nastaly první veliké boje, kdy jsme skvělou strategií a taktickými tahy dokázali [L] ro
zprášit. To už jsme byli s prokatem naladěni na stejnou vlnu a telepatie nám byla vlastní :) Nenechalo se dlouho čekat a začali nám říkat mamka a taťka.

Nakonec jsme to se spoustou lidí dotáhli až do 12.6.200
9 kdy se v 15:00 odblokovali již dávno očekávané Natarské vesnice a my vyrazili směr 86/224.

Přišla nějaká ta čistka:
http://travilog.org.ua/cz/7034856/622fa59d4dc6d7989b7fb31e589bb9d9

kecání:
http://travilog.org.ua/cz/4963064/c169abeb5cbe3ee9f7c81a3ffebcf23f
http://travilog.org.ua/cz/9854936/1f4c10aa60d7449e0196bc9305ea625
5

a bylo ukecáno:
http://travilog.org.ua/cz/1111955/ba1c0fca0a6566cdc4bf64b5cff19912



V 6:03:00 jsem převzala s pomocí spoluhráčů natarskou vesnici a ta třešnička na dortu se po 10 a půl měsících stala skutečností a jen si ji vychutnáváme. A takhle nějak to po přebrání vypadá.

Žádné komentáře:

Okomentovat