sobota 27. června 2009

Kozačky, podvazky a bič


To se tak jednoho letního odpoledne rozhodl travian team, že dá do placu plánky na stavbu Divu Světa. Konečně se nám poštěstilo a když už nám dali tak "parádní" natarku k dispozici, tak souřadnice plánků nemohly být lépe. No ale co Eagles??....tak jsem se rozhodla, že se vypravím za MisaSisa, abychom si vysvětlili jak to bude! Tak jsem si šla připravit své zbraně...

Oblékla jsem si černé kozačky, spodní prádlo s podvazky, navrch černý pláštík a do zálohy bičík, kdyby bylo nejhůř...trvalo to chvilinku a už jsem zvonila na zvonek u 146/65. Rozevřela plášť a řekla: "Pro plánky jdeme my!" "Prásk" bičem! "A když mi teď splníš všechna má přání Mišáčku, tak se můžeme nějak dohodnout."

Misa neváhal ani vteřinku a skočil po Koučce a bylo to slyšet i až před branami jižních sousedů, jak se zem otřásala :D
A od té doby v Eagles a Rodinách vědí, zač je toho Kouč :D

1 komentář: